reg Posté(e) le 19 novembre 2010 Signaler Posté(e) le 19 novembre 2010 Bonjour, Je fais partie d' un groupe d' infortunés propriétaires de planeurs des quatre coins de la planète, qui avons commandé des pièces de AMS-FLIGHT pour nos LS et DG, malheureusement entièrement payées d' avance : il semble maintenant clair que les chances d' avoir nos pièces ou récupérer notre argent sont quasi-nulles, AMS-FLIGHT n' étant plus en opération. Pour plus de détails, voir le sujet AMS-FLIGHT sous la rubique MATOS. Citer
chiron Posté(e) le 20 novembre 2010 Signaler Posté(e) le 20 novembre 2010 Voici les nouvelles que j'ai reçues de la part d'Ales Cebavs (AMS-FLIGHT).Ils sont actuellement en cours de déménagement d'où les délais.Yves de LA CASINIERE Do you need and Apis part from us still or you fixed all with your service workshop? We are work occupied a lot. Look explanation as down. This year AMS finalized to change the factory location step by step (2600 square meters) what was an important and complex task. Many of the sorting and organization works were necessary to be performed with AMS team with care, knowing the details, tools, aircraft production rules and traceability. We worked for a longer time more than 8 hours a day in average to move a large quantity of the tools, goods, parts, material, airplane, … and to renew many of the production tools with the goal to organize new workshop, warehouse, development department and office modern, nice looking and rational. AMS office work (communication) and parts delivery terms were interrupted out from factory re-organization and in October especially. Today the Carat manufacturing, Magnus development & prototyping and gliders service works are running forward as shall and we will start to deliver spare parts again from December on to establish much shorter spare parts delivery terms as in the past from January on. Thank you for your patience waiting our answer so long. Sincerely, Ales CebavsNew location and communication lines!AMS - FLIGHT, d.o.o., Airfield Lesce-Bled, Begunjska c. 12, SI-4248 Lesce New tel. and fax No.'s to follow. Citer
reg Posté(e) le 20 novembre 2010 Auteur Signaler Posté(e) le 20 novembre 2010 Yves, Il n'y a plus d' atelier, plus d' employés, il n'y a plus rien. Voyez son message: IL N'Y A MÊME PLUS NI TÉLÉPHONE, NI FAX ! Où est-il déménagé, sur l'île de Robinson Crusoé ? Cebavs n' a plus rien, et vit présentement de menues réparations qu'il effectue lui-même. Grâce à son site internet, il est à craindre qu'il tentera de se renflouer en volant d' autres vélivoles de bonne foi comme nous , qui lui commanderont des pièces de DG ou LS dont il exigera le paiement d'avance, qu'ils ne recevront jamais, et qu'il n'a même pas le droit de fabriquer de toute façon. CAVEAT EMPTOR ! Citer
M. Scherrer Posté(e) le 21 novembre 2010 Signaler Posté(e) le 21 novembre 2010 Dans la série les temps sont durs pour l'aviation légère - et autres retombée de la crise de 2008.si vous voulez investir... Dear Friends, I am sorry for disturbing, but maybe next could be interresting for You:Offer came from friend - it is located at Czech and/or Slovakia. TEST gliders production for sale :TST10 Atlas one seater, produced about 30 pcsTST14 Bonus two seater produced aboutr 15 pcsTST13 Junior 3 pcs Molds, tools, documentation, certifications, stock, web... Alltogether flying about 200 UL TEST gliders around the world, most of themproduced from wood. I must fully focus to Shark developing and production start, no time forgliders, even if I love them. Highest or fastest serious offer. www.testandfly.com contact to Peki: v.pekar@... Kind Regards,Jiri Citer
Messages recommandés
Rejoindre la conversation
Vous pouvez publier maintenant et vous inscrire plus tard. Si vous avez un compte, connectez-vous maintenant pour publier avec votre compte.